Тридцять років тому автомобільний бренд із зіркою представив Sprinter — фургон, який був приречений увійти до історії. Це був перший фургон Mercedes-Benz із впізнаваним ім’ям, який у 1995 році зробив революцію в сегменті легких комерційних автомобілів і швидко став еталоном у своєму класі. Тоді і зараз він залишається символом якості й інновацій. Протягом 30 років Mercedes-Benz Sprinter визначає міський краєвид у всьому світі. Виробництво налагоджено на трьох континентах — у Північній Америці, Південній Америці та Європі.
Sprinter завоював популярність у всьому світі й відрізняється високим показником повторного придбання. Це пов’язано з його попитом серед клієнтів та компаній, які в подальшому адаптують його до широкого спектра застосувань – 75% усіх фургонів Sprinter у світі переобладнано.
«Ось уже 30 років Mercedes-Benz Sprinter є справжнім еталоном у сегменті комерційного транспорту. За ці три десятиліття він здобув довіру мільйонів клієнтів по всьому світу. В Україні Sprinter також давно став синонімом надійного робочого інструменту: його обирають для щоденної логістики, сервісних послуг, будівельних і торговельних потреб. Цей фургон — більше ніж транспорт, він є невід’ємною частиною ефективного бізнесу. Цього року Sprinter представлений в Україні і в електричній версії, що дозволяє працювати без локальних викидів CO₂ — і це важливий крок до сталого майбутнього», — зазначив Валерій Анохін, CEO компанії «Автокапітал» (УКРАВТО ГРУП), офіційного дистриб’ютора Mercedes-Benz в Україні.
30-річчя Mercedes-Benz Sprinter: спеціальна пропозиція для клієнтів
З нагоди ювілею культового фургона бренд підготував для своїх клієнтів ексклюзивну пропозицію — «30 Years Sprinter», яка передбачає спеціальні цінові умови на вже доступні у продажу автомобілі. Пропозиція діє на складські моделі Sprinter у різних варіантах виконання та має обмежену кількість автомобілів. Ціни стартують від 42 961,00 євро з ПДВ.
Комунікаційна кампанія «Легенда логістики вже 30 років» для соціальних мереж
Модель, яка у 1995 році була новаторським комерційним фургоном, з часом стала справжньою іконою транспорту, надійності та довіри у більш ніж 130 країнах. Щоб відзначити цю історичну віху, бренд Mercedes-Benz створив особливу комунікаційну кампанію у соціальних мережах, щоб відсвяткувати річницю Sprinter та віддати належне – «Легенда логістики вже 30 років»! Кампанія вшановує історію моделі, яка стала справжньою легендою логістики, — і водночас говорить мовою сучасної цифрової культури.
Головним символом кампанії став емодзі для Sprinter. Окрім основних елементів, які мають відношення виключно до 30-річчя Sprinter, бренд створив відео для соціальних мереж, які доповнюють кампанію особливою сюжетною лінією: подача заявки до Unicode Consortium на створення офіційного емодзі для фургона Sprinter. Ідея офіційної заявки до Консорціуму виникла тоді, коли з’ясувалось, що в каталозі емодзі транспортних засобів немає емодзі фургона. І це незважаючи на те, що майже кожна професія має відповідний емодзі транспортного засобу за винятком цільових груп малої комерційної техніки – водіїв доставки, кур’єрів, будівельників, тощо. Бо якщо хтось заслуговує на власний емодзі — це точно Sprinter!
Слідкуйте за офіційними аккаунтами Mercedes-Benz в Instagram та Facebook, щоб побачити кампанію «Легенда логістики вже 30 років» і підтримати Sprinter на шляху до власного емодзі!